Eat4Health
Συνταγές από όλο τον κόσμο!

Αγγούρι sunomono

Αγγούρι sunomono
Eat4health

Αγγούρι sunomono: Μια ιαπωνική συνταγή για αγγούρια μαριναρισμένα σε ξύδι, ζάχαρη, αλάτι και τζίντζερ. Ενα δροσιστικό συνοδευτικό πιάτο τόσο νόστιμο και απλό! Μπορείτε να το σεβίρετε και σαν σκέτη σαλάτα. Είναι ιδανικό για όσους προτιμούν την vegan διατροφή, ή απλά σε όσους αρέσουν οι φυσικές και νόστιμες γεύσεις!

Υλικά που θα χρειαστείτε:

2 μεγάλα αγγούρια, καθαρισμένα
⅓ φλιτζάνι ξύδι ρυζιού
4 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη
1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1 ½ κουταλάκι του γλυκού ψιλοκομμένη ρίζα τζίντζερ

Εκτέλεση της συνταγής:

Βήμα 1
Κόψτε τα αγγούρια στη μέση κατά μήκος και αφαιρέστε τυχόν μεγάλους σπόρους. Κόβουμε σταυρωτά σε πολύ λεπτές φέτες.

Βήμα 2
Σε ένα μικρό μπολ βάζουμε το ξύδι, τη ζάχαρη, το αλάτι και το τζίντζερ και ανακατεύουμε καλά. Τοποθετήστε τα αγγούρια μέσα στο μπολ, ανακατέψτε ώστε τα αγγούρια να καλυφθούν με το μείγμα. Βάλτε το μπολ με τα αγγούρια στο ψυγείο για τουλάχιστον για 1 ώρα πριν το σερβίρετε.

Καλή όρεξη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Don't Miss! random posts ..

Eatforhealth