Eat4Health
Συνταγές από όλο τον κόσμο!

Ψητά μανιτάρια

Ψητά μανιτάρια
Eat4health

Δοκιμάστε αυτή την ρωσική συνταγή για ψητά μανιτάρια. Η κρέμα γάλακτος πάνω από τα ψητά μανιτάρια δίνει μια ιδιαίτερη υφή σε αυτό το πιάτο, ενώ το τριμμένο τυρί από πάνω, απογειώνει την γεύση του και θα σας κάνει να το λατρέψετε! Αυτό το νόστιμο χορτοφαγικό πιάτο μπορεί να σερβιριστεί μαζί με μια σαλάτα ως πλήρες γεύμα.

Υλικά που θα χρειαστείτε:

4 κουταλιές της σούπας φυτικό λάδι
7 φλιτζάνια μανιτάρια κομμένα στα τέσσερα
1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος
1 κρεμμύδι, ψιλοκομμένο
αλάτι και τριμμένο μαύρο πιπέρι
1¼ φλιτζάνι τριμμένο τυρί γκούντα

Εκτέλεση της συνταγής:

Βήμα 1
Προθερμάνετε το φούρνο στους 220 βαθμούς.

Βήμα 2
Ζεσταίνουμε 2 κουταλιές της σούπας λάδι σε ένα τηγάνι σε μέτρια φωτιά. Δυναμώνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε τα μανιτάρια. Τηγανίστε και ανακατέψτε τα μέχρι να ροδίσουν, για 6 με 8 λεπτά. Μην τα ψήνετε τόσο πολύ ώστε να αρχίσουν να βγάζουν πολλά υγρά. Προσθέστε την κρέμα γάλακτος, ανακατέψτε καλά και μεταφέρετέ τα σε μια κατσαρόλα.

Βήμα 3
Ζεσταίνουμε τις υπόλοιπες 2 κουταλιές της σούπας λάδι σε ένα δεύτερο τηγάνι σε μέτρια φωτιά και τηγανίζουμε το κρεμμύδι μέχρι να μαλακώσει και να γίνει διάφανο, για 4 έως 6 λεπτά. Απλώνουμε τα κρεμμύδια στα μανιτάρια και αλατοπιπερώνουμε. Πασπαλίζουμε με τυρί Γκούντα.

Βήμα 4
Ψήνετε στον προθερμασμένο φούρνο μέχρι να λιώσει το τυρί και να ροδίσει, για 15 με 20 λεπτά.

Σημείωση του Μάγειρα:
Αντί για γκούντα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο τυρί θέλετε.

Καλή όρεξη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Don't Miss! random posts ..

Eatforhealth