Eat4Health
Συνταγές από όλο τον κόσμο!

Φρέσκα εναντίον κατεψυγμένων: Πώς είναι πιο θρεπτικά τα λαχανικά;

  • Eat4health
  • on 8 Φεβρουαρίου 2022
  • Likes!
Φρέσκα εναντίον κατεψυγμένων: Πώς είναι πιο θρεπτικά τα λαχανικά
Eat4health

Αξίζει να επιλέξετε τα κατεψυγμένα λαχανικά;

Κατά τους χειμερινούς μήνες, οι τιμές των φρέσκων προϊόντων μπορεί να εκτιναχθούν στα ύψη. Και για τα λαχανικά που δεν είναι στην εποχή τους, μπορεί να είναι δύσκολο να τα βρείτε στην αγορά.

Φρέσκο ​​καλαμπόκι τον Ιανουάριο; Μάλλον δεν πρόκειται να συμβεί. Όταν όμως έχετε διάθεση για οποιοδήποτε λαχανικό εκτός εποχής, φτάνει να κατευθυνθείτε στον διάδρομο των κατεψυγμένων τροφίμων. Μπορεί να εκπλαγείτε από την ποικιλία και την ποιότητα των προϊόντων.

Αναρωτιέστε αν τα κατεψυγμένα λαχανικά είναι τόσο θρεπτικά όσο τα φρέσκα; Έχουμε καλά νέα.

Η κατάψυξη των λαχανικών εξασφαλίζει τα θρεπτικά συστατικά

Η έρευνα δείχνει ότι η κατάψυξη διατηρεί τα θρεπτικά συστατικά, ενώ τα φρέσκα λαχανικά χάνουν σιγά σιγά θρεπτικά συστατικά από τη στιγμή που συλλέγονται μέχρι τη στιγμή που έρχονται στο τραπέζι σας.

Αφού συλλεχθούν, τα φρέσκα προϊόντα ταξιδεύουν συχνά χιλιάδες χιλιόμετρα πριν φτάσουν στο κατάστημα. Εκεί μένουν στο αντίστοιχο τμήμα προϊόντων, και έπειτα για σύντομο χρονικό διάστημα στο ψυγείο σας. Αυτή η μακρά παραμονή είναι δύσκολη για αυτά τα φρέσκα καλούδια.

Τα ταξίδια και η έκθεση στη θερμότητα, το φως και τον αέρα οδηγούν σε απώλεια θρεπτικών συστατικών. Για να το αποφύγετε αυτό, μπορείτε να τρώτε τοπικά προϊόντα όταν είναι σας δυνατόν. Ένας καλός τρόπος για να βρείτε τοπικά προϊόντα κοντά σας; Η τοπική λαϊκή σας αγορά.

«Τα φρέσκα λαχανικά είναι πιο θρεπτικά όταν μαζεύονται στη μέγιστη ωρίμανση και τρώγονται αμέσως μετά, αλλά αυτό δεν είναι πάντα δυνατό», λέει η Amanda Otruba, εγγεγραμμένη διαιτολόγος στο Geisinger. «Τα λαχανικά που καταψύχονται λίγο μετά τη συλλογή τους μπορεί να είναι εξίσου θρεπτικά με τα φρέσκα προϊόντα».

Τι να προσέξετε στα κατεψυγμένα λαχανικά

Αν δεν είναι δυνατό να διαλέξετε φρέσκα προϊόντα, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να προσέξετε όταν αγοράζετε κατεψυγμένα λαχανικά.

Επιλέξτε λαχανικά που έχουν καταψυχθεί αμέσως. Η κατάψυξη των λαχανικών άμεσα σταματά τη διαδικασία ωρίμανσής τους και διατηρεί τα θρεπτικά συστατικά. Όταν τα λαχανικά καταψύχονται αμέσως, μαζεύονται στο ύψος της ωρίμανσής τους και καταψύχονται γρήγορα για να εξασφαλιστούν τα θρεπτικά συστατικά.
Κοιτάξτε την ετικέτα. Αν και τα περισσότερα κατεψυγμένα λαχανικά δεν έχουν πρόσθετο αλάτι ή άλλα συστατικά, είναι πάντα καλό να ελέγχετε ξανά.
Ξανασκεφτείτε το για λαχανικά μαγειρεμένα σε σάλτσες. Αυτά μπορούν να προσθέσουν νάτριο στη διατροφή σας — μαζί με περιττές θερμίδες, λίπος και συντηρητικά που ίσως δεν περιμένατε.

Φρέσκα ή κατεψυγμένα, τα οφέλη είναι άφθονα

Η κατανάλωση ενός μείγματος από πολύχρωμα λαχανικά σας βοηθά να λαμβάνετε αρκετά σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως:

Βιταμίνη Α: Υποστηρίζει την υγιή όραση, το ανοσοποιητικό σύστημα, τη γονιμότητα και τη λειτουργία των οργάνων.

Βιταμίνη C: Δρα ως αντιοξειδωτικό εξαλείφοντας τις ελεύθερες ρίζες στο σώμα. Υποστηρίζει επίσης την ανάπτυξη κολλαγόνου, βελτιώνει την απορρόφηση σιδήρου και βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα.

Φυτικές ίνες: Σας κρατούν χορτάτους και υποστηρίζουν ένα υγιές πεπτικό σύστημα.

Φολικό οξύ: Βοηθά στη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων και στην πρόληψη των γενετικών επιπλοκών σε έγκυες γυναίκες.

Κάλιο: Ένας ηλεκτρολύτης που υποστηρίζει τη λειτουργία των νεύρων και τη συστολή των μυών.

«Τα κατεψυγμένα λαχανικά διευκολύνουν τη λήψη βιταμινών κατά τη διάρκεια του χειμώνα», λέει η κ. Otruba.

Ιδέες για να βάλετε τα λαχανικά στη διατροφή σας

Ένα σακουλάκι με κατεψυγμένα μπιζέλια μπορεί να προσθέσει μερικές επιπλέον φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και γεύση σε ένα γεύμα. Δοκιμάστε αυτές τις ιδέες για να βάλετε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σας:

Φτιάξτε smoothies. Το κατεψυγμένο σπανάκι και άλλα χορταρικά μπορούν να κάνουν οποιοδήποτε πρωινό smoothy πιο εύγευστο.

Ρίξτε τα στα ζυμαρικά σας. Μπρόκολο, μπιζέλια και καρότα! Όταν βράζετε νουντλς για πιάτα ζυμαρικών, προσθέτετε μια χούφτα κατεψυγμένα λαχανικά στην κατσαρόλα για επιπλέον νοστιμιά στα μακαρόνια σας.

Κάντε τα στο φούρνο. Τα κατεψυγμένα λαχανικά μπορούν να προσθέσουν υγρασία (λόγω της περιεκτικότητας τους σε νερό) και όγκο στις συνταγές φούρνου. Πάντα βέβαια μπορείτε να τα ξεπαγώσετε και να τα καταναλώσετε φρέσκα.

Κάντε τα πρωταγωνιστές. Ποιος χρειάζεται τα φρέσκα; Τα κατεψυγμένα λαχανικά μπορούν να μαγειρεύονται το ίδιο γρήγορα και να είναι εξίσου καλά με τα φρέσκα στα αγαπημένα σας πιάτα.

Article Categories:
Υγεία & Ομορφιά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Don't Miss! random posts ..

Eatforhealth