Eat4Health
Συνταγές από όλο τον κόσμο!

Κλασική αγγλική καλοκαιρινή πουτίγκα

  • Eat4health
  • on 16 Οκτωβρίου 2022
  • Likes!
Κλασική αγγλική καλοκαιρινή πουτίγκα
Eat4health

Κλασική αγγλική καλοκαιρινή πουτίγκα: Απολαύστε τις υπέροχες εποχιακές φράουλες, τα σμέουρα, τα βατόμουρα και τα κόκκινα φραγκοστάφυλα με αυτή τη συνταγή της αγγλικής κουζίνας. Μια νόστιμη πανδαισία καλοκαιρινών και δροσερών γεύσεων, που συνδυάζονται τέλεια με το ψωμί μπριός και την επικάλυψη με πηχτή κρέμα.

Υλικά που θα χρειαστείτε:

300 γραμμάρια σμέουρα, συν μερικά επιπλέον για σερβίρισμα
225 γραμμάρια βατόμουρα, συν μερικά επιπλέον για σερβίρισμα
100 γραμμάρια φραγκοστάφυλα, συν μερικά επιπλέον για σερβίρισμα
400 γραμμάρια φράουλες, ξεφλουδισμένες και κομμένη στα τέσσερα
140 γραμμάρια ζάχαρη άχνη, συν λίγη επιπλέον (προαιρετικά)
400 γραμμάρια ψωμί μπριός
πηχτή κρέμα, για σερβίρισμα (προαιρετικά)

Εκτέλεση της συνταγής:

Βήμα 1
Πλένουμε τα φρούτα και τα βάζουμε όλα (εκτός από τις φράουλες) σε ένα μεγάλο τηγάνι με τη ζάχαρη άχνη και 3 κουταλιές της σούπας νερό. Ζεσταίνουμε απαλά για 3 λεπτά μέχρι να αρχίσει να βγαίνει ο χυμός από τα φρούτα. Προσθέστε τις φράουλες και μαγειρέψτε για 2 λεπτά ακόμα. Στραγγίστε το χυμό από τα φρούτα μέσα από ένα κόσκινο που έχει τοποθετηθεί πάνω από ένα μεγάλο μπολ. Δοκιμάζουμε τον χυμό και προσθέτουμε λίγη ζάχαρη ακόμα αν χρειάζεται.

Βήμα 2
Στρώστε μια λεκάνη πουτίγκας 1,2 λίτρων με μια διπλή στρώση μεμβράνης, αφήνοντας μια επικάλυψη γύρω από την κορυφή. Αφαιρούμε την κόρα από το μπριός και κόβουμε το ψωμί σε φέτες πάχους 1 εκατοστού κατά μήκος της φραντζόλας. Κόψτε 1 φέτα στη μέση κατά πλάτος και κόψτε τις γωνίες για να χωρέσουν στη βάση του μπολ – ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε και τα δύο τετράγωνα, κομμένα για να χωρέσουν.

Βήμα 3
Κόψτε τις φέτες στο σωστό μήκος για να ευθυγραμμίσετε τις πλευρές του μπολ. Για να συναρμολογήσετε την πουτίγκα, βυθίστε τις φέτες μπριός στον χυμό φρούτων και στη συνέχεια στρώστε τις στη λεκάνη. Ξεκινήστε με τα κάτω κομμάτια και, στη συνέχεια, απλώστε εμποτισμένα ορθογώνια μπριός κατά μήκος των πλευρών του μπολ. Εάν έχουν απομείνει κενά στο τέλος, κλείστε τα με το υπόλοιπο μπριός, αλλά φροντίστε να αποθηκεύσετε και μερικά για τη βάση.

Βήμα 4
Ρίξτε τα φρούτα στη λεκάνη. Τελειώστε την πουτίγκα με μια στρώση μπριός για να γίνει μια βάση και μετά περιχύστε το υπόλοιπο υγρό. Τυλίξτε την προεξέχουσα μεμβράνη από πάνω.

Βήμα 5
Τοποθετήστε ένα μικρό πιάτο, το οποίο θα εφαρμόζει σφιχτά πάνω από τη λεκάνη, πάνω από τη μεμβράνη και βάλτε από πάνω για βάρος 2 κουτάκια x 400 γραμμάρια ντομάτες ή φασόλια. Αφήστε την πουτίγκα με το βάρος στο ψυγείο για τουλάχιστον μια-δυο ώρες ή όλη τη νύχτα αν είναι δυνατόν.

Βήμα 6
Για να σερβίρετε, ξετυλίγετε τη μεμβράνη και τοποθετείτε ένα πιάτο σερβιρίσματος πάνω από την πουτίγκα. Αναποδογυρίστε το, βγάλτε το από τη λεκάνη και αφαιρέστε προσεκτικά τη μεμβράνη. Σερβίρετε σε ροδέλες με πηχτή κρέμα, αν θέλετε.

Καλή όρεξη!

Article Categories:
Αγγλική Κουζίνα

Comments are closed.

Don't Miss! random posts ..