Eat4Health
Συνταγές από όλο τον κόσμο!

Mama to Moov: Εγκυμοσύνη και γυμναστική

Εγκυμοσύνη και γυμναστική
Eat4health

Η άσκηση είναι ένας τρόπος βελτίωσης της ψυχικής και σωματικής ευεξίας κατά τη διάρκεια καθώς και μετά την εγκυμοσύνη. Όσο πιο δραστήρια και σε φόρμα παραμένει μια μέλλουσα μητέρα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, τόσο πιο εύκολο θα είναι να προσαρμοστεί στις μεταβολές που επιφέρει αυτή η περίοδος καθώς και η λοχεία, έτσι ώστε να ανταπεξέλθει ευκολότερα στις απαιτήσεις του νέου της ρόλου ως μητέρα και τη φροντίδα του βρέφους.

Ωστόσο, πολλές αναρωτιούνται αν η άσκηση κατά την εγκυμοσύνη κρύβει κινδύνους. Απαντήσεις και συμβουλές μας δίνουν οι ειδικοί του Moov Exclusive Fitness Studio!

Σε έναν υπερσύγχρονο χώρο στην περιοχή της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, συγκεκριμένα στην Καλαμαριά, μια μέλλουσα μητέρα μπορεί να βρει εξειδικευμένα προγράμματα γυμναστικής σε μίνι γκρουπ των 5 ατόμων ή ακόμα και σε τμήματα αποκλειστικά personal. Οι γυμναστές του Moov, που είναι όλοι τους ειδικά καταρτισμένοι, μπορούν να αναλάβουν με υπευθυνότητα την εκγύμναση των γυναικών που διανύουν αυτή την όμορφη περίοδο κύησης, από την πρώτη κιόλας μέρα της εγκυμοσύνης. 

Μερικά μόνο από τα οφέλη της άσκησης κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης είναι τα εξής: 

  • Μείωση του πόνου στην πλάτη και στη μέση
  • Πρόληψη του διαβήτη κύησης
  • Βελτίωση στη διάθεση και στην ενέργεια
  • Βελτίωση στον μυϊκό τόνο
  • Αύξηση της δύναμης και της αντοχής
  • Βελτίωση στην ποιότητα του ύπνου

Ασκήσεις που θα πρέπει να αποφεύγονται κατά την εγκυμοσύνη:

  • Δραστηριότητες κατά τις οποίες μια πτώση είναι πιο πιθανή
  • Γυμναστική που μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό της κοιλιάς, όπως ασκήσεις με έντονες κινήσεις ή γρήγορες εναλλαγές
  • Ασκήσεις που συμπεριλαμβάνουν εκτεταμένο άλμα ή αναπήδηση
  • Στατική κίνηση με περιστροφή της μέσης
  • Άσκηση σε συνθήκες ζέστης. 

Μερικές βασικές συμβουλές θα σας βοηθήσουν να ασκηθείτε με μεγαλύτερη ευκολία:

  • Επιλέξτε να φοράτε χαλαρά, άνετα ρούχα, καθώς και έναν καλό στηθόδεσμο.
  • Φορέστε τον σωστό τύπο παπουτσιών, με κατάλληλο σχεδιασμό για τον συγκεκριμένο τύπο άσκησης.
  • Ασκηθείτε σε επίπεδη επιφάνεια για την αποφυγή τραυματισμών.
  • Ολοκληρώστε το οποιοδήποτε γεύμα τουλάχιστον δυο  ώρες πριν από την άσκηση.
  • Πίνετε άφθονο νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνησή σας.

Moov Exclusive Fitness Studio
Γυμναστήριο Καλαμαριά, Καλαβρύτων 19, 551 33

Article Categories:
Υγεία & Ομορφιά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Don't Miss! random posts ..

Eatforhealth