Eat4Health
Συνταγές από όλο τον κόσμο!

Τραγανό τηγανητό τόφου

Τραγανό τηγανητό τόφου
Eat4health

Αυτό το τραγανό τηγανητό τόφου είναι μια από τις πιο υγιεινές τόφου συνταγές και αποτελεί ένα εξαιρετικό πιάτο για βίγκαν επιλογές! Τσιγαρισμένο τόφου που είναι τραγανό και χρυσό-καφέ στο εξωτερικό και εκπληκτικά λευκό και μαλακό στο εσωτερικό! Σερβίρετε με το αγαπημένο σας ασιατικό πιάτο ή σάλτσα. Αποθηκεύστε ο,τι περισσέψει σε αεροστεγές δοχείο στο ψυγείο για αρκετές ημέρες ή καταψύξτε για αρκετές εβδομάδες.

 

Υλικά που θα χρειαστείτε

1 συσκευασία τόφου

½ κουταλάκι του γλυκού αλάτι

2 φλιτζάνια φυτικό λάδι για τηγάνισμα

 

Εκτέλεση συνταγής

Βήμα 1

Τυλίξτε το τόφου σε μια καθαρή πετσέτα και τοποθετήστε το σε ένα πιάτο. Τοποθετήστε μια άλλη πλάκα στην κορυφή και τοποθετήστε ένα βάρος 3 έως 5 κιλών στην κορυφή. Πατήστε το τόφου για περίπου 20 λεπτά. Στραγγίστε και πετάξτε το συσσωρευμένο υγρό.

 

Βήμα 2

Κόψτε το τόφου σε κομμάτια περίπου 2,5 εκατοστών. Πασπαλίζουμε 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι στη μία όψη. Αναποδογυρίστε και πασπαλίστε το υπόλοιπο 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι στην άλλη όψη.

 

Βήμα 3

Ζεσταίνετε το λάδι σε ένα γουόκ ή ένα μεγάλο τηγάνι. Για να ελέγξετε εάν το λάδι είναι έτοιμο, βυθίστε ένα ξυλάκι ή ένα ξύλινο κουτάλι σε αυτό. Αν αυξηθούν οι φυσαλίδες, είναι έτοιμο. Εάν το λάδι καπνίζει, είναι πολύ ζεστό.

 

Βήμα 4

Τοποθετήστε απαλά 5 έως 8 κομμάτια τόφου τη φορά σε ζεστό λάδι χρησιμοποιώντας μεταλλικές λαβίδες. Να είστε πολύ προσεκτικοί καθώς το λάδι μπορεί να πιτσιλίζει. Χρησιμοποιήστε ένα προστατευτικό πιτσιλίσματος εάν είναι δυνατόν. Τηγανίστε το τόφου μέχρι να ροδίσει, 3 έως 4 λεπτά.

 

Βήμα 5

Στραγγίζετε το τόφου σε ένα πιάτο με πολλές χαρτοπετσέτες. Αφήστε το να κρυώσει λίγο πριν το σερβίρετε.

 

Καλή όρεξη!

 

Προετοιμασία: 5 λεπτά

Ψήσιμο/μαγείρεμα: 5 λεπτά

Μερίδες: 4

 


 

Article Categories:
Vegan Κουζίνα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Don't Miss! random posts ..

Eatforhealth