Eat4Health
Συνταγές από όλο τον κόσμο!

Γαύρος μαρινάτος

Γαύρος μαρινάτος
Eat4health

Ο γαύρος μαρινάτος μπορεί να μαγειρευτεί με απλά, καθημερινά υλικά που όλοι διαθέτουμε στην κουζίνα μας! Μια εξαιρετική συνταγή με γαύρο που χρησιμοποιείται πολύ στην ελληνική κουζίνα! Μπορείτε να τον αγοράσετε έτοιμο, καθαρισμένο ή να τον καθαρίσετε εσείς – αφαιρώντας το κεφάλι και τα εντόσθια πριν το μαγείρεμα. Η πιο ιδανική περίοδος για να μαγειρέψετε μαρινάτο γαύρο είναι τους καλοκαιρινούς μήνες (από μέσα Μαΐου έως και αρχές Σεπτεμβρίου), όπου μπορείτε να βρείτε και μεγάλους γαύρους!

Υλικά που θα χρειαστείτε:

1 κιλό γαύρος (καθαρισμένος και φιλεταρισμένος)
2-3 κουταλιές της σούπας χοντρό αλάτι
750 ml λευκό ξίδι (ή περισσότερο ανάλογα με τα γούστα σας)
Τριμμένο μαύρο πιπέρι
2 σκελίδες σκόρδου, (κομμένες σε κομματάκια)
200 ml ελαιόλαδο

Εκτέλεση συνταγής:

Βήμα 1
Κόβουμε σε φιλέτα τον γαύρο, τα ξεπλένουμε με αρκετό νερό και τα στραγγίζουμε. Βάζουμε τα φιλέτα σε ένα δοχείο – με το δέρμα προς τα κάτω – και τα τακτοποιούμε σε στρώσεις.

Βήμα 2
Πασπαλίζουμε με μπόλικο χοντρό αλάτι την κάθε στρώση. Προσθέτουμε και άλλη στρώση με γαύρο από πάνω και επαναλαμβάνουμε. Τέλος, ρίχνουμε το λευκό ξίδι έως ότου καλυφθούν εντελώς τα φιλέτα. Πιέζουμε λίγο τα ψάρια ελαφρώς, προκειμένου να απλωθεί καλά το ξίδι.

Βήμα 3
Σκεπάζουμε το δοχείο και το αφήνουμε για 4 έως 6 ώρες, προκειμένου να ποτίσει καλά καλά το ξίδι στον γαύρο. Αποφύγετε να βάλετε το δοχείο στο ψυγείο, γιατί έτσι δεν μαρινάρεται σωστά.

Βήμα 4
Στραγγίζουμε το δοχείο και πιέζουμε ελαφρά τα φιλέτα. Ξεπλένουμε πολύ απαλά και τα τοποθετούμε σε ένα ταψί, πάνω σε απορροφητικό χαρτί. Προσθέτουμε από πάνω το τριμμένο πιπέρι και βάζουμε τα κομματάκια σκόρδου ανάμεσα στα φιλέτα. Σε αυτό το σημείο μπορείτε αν θέλετε να προσθέσετε και άλλα υλικά (πχ τσίλι, χοντροκομμένη πράσινη πιπεριά, κτλ) Τέλος, ρίχνουμε το ελαιόλαδο και τοποθετούμε στο ψυγείο.

Extra tip: μπορείτε να διατηρήσετε τον μαριναρισμένο γαύρο στο ψυγείο έως και για 2 μήνες δίχως να αλλοιωθεί η γεύση του. Σερβίρετε τον για μεζέ μαζί με ούζο ή τσίπουρο, ελιές, φέτα, τυροκαυτερή, φάβα ή φασολάδα

Καλή όρεξη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Don't Miss! random posts ..

Eatforhealth