Eat4Health
Συνταγές από όλο τον κόσμο!

Ιαπωνικό κοκκινιστό χοιρινό με miso

  • Eat4health
  • on 2 Αυγούστου 2022
  • Likes!
Ιαπωνικό κοκκινιστό χοιρινό με miso
Eat4health

Μια αυθεντική συνταγή της ιαπωνικής κουζίνας για ένα νόστιμο και λαχταριστό γεύμα με κοκκινιστό χοιρινό με miso, μια ιαπωνική πάστα που παράγεται από ζυμωμένους καρπούς σόγιας, μαζί με αλάτι και κότζι και μερικές φορές με ρύζι, σιτάρι, φύκια και άλλα συστατικά και συνήθως χρησιμοποιείται σε σάλτσες. Το χοιρινό συνδυάζεται τέλεια με τα μπαχαρικά και την πάστα miso και δίνει ένα πιάτο με φανταστική γεύση και αρώματα!

Υλικά που θα χρειαστείτε:

1 κουταλιά της σούπας λάδι κανόλα
2,5 κιλά χοιρινό κρέας (ωμοπλάτη) κομμένο σε φέτες 5 εκατοστών
2 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένο σκόρδο
1 κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ ψιλοκομμένο
2 φλιτζάνια νερό, ή όσο χρειασθεί
⅓ φλιτζάνι σάλτσα σόγιας
⅓ φλιτζάνι καστανή ζάχαρη
¾ φλιτζάνι λευκό miso (ιαπωνική πάστα σόγιας)

Εκτέλεση της συνταγής:

Βήμα 1
Ζεσταίνουμε το λάδι κανόλα σε μια μεγάλη κατσαρόλα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά μέχρι να ζεσταθεί. Σοτάρουμε τις φέτες χοιρινού μέχρι να ροδίσουν καλά και από τις δύο πλευρές και μετά τις αφαιρούμε. Ρίξτε το σκόρδο και το τζίντζερ και μαγειρέψτε μέχρι να μυρίσουν, περίπου για 30 δευτερόλεπτα. Προσθέστε το νερό, τη σάλτσα σόγιας, την καστανή ζάχαρη και το miso. Αφήνουμε να σιγοβράσει, ξύνοντας τον πάτο του τηγανιού για να διαλυθούν οι καραμελωμένοι χυμοί.

Βήμα 2
Ξαναβάλτε το χοιρινό στην κατσαρόλα, προσθέστε επιπλέον νερό εάν χρειάζεται για να καλυφθεί το χοιρινό με τη σάλτσα. Στη συνέχεια, χαμηλώνουμε τη φωτιά σε μέτρια προς χαμηλή, σκεπάζουμε και σιγοβράζουμε για 3 ώρες μέχρι να μαλακώσει το χοιρινό και να πήξει η σάλτσα. Σερβίρουμε.

Καλή όρεξη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Don't Miss! random posts ..

Eatforhealth