Eat4Health
Συνταγές από όλο τον κόσμο!

Ιαπωνικό ρύζι γκοχάν

  • Eat4health
  • on 1 Δεκεμβρίου 2022
  • Likes!
Ιαπωνικό ρύζι γκοχάν
Eat4health

Ιαπωνικό ρύζι γκοχάν: Κανένα ιαπωνικό γεύμα δεν είναι πλήρες χωρίς γκοχάν – αφράτο, ελαφρώς κολλώδες ρύζι. Με αυτή την ιαπωνική συνταγή θα μπορέσετε πολύ εύκολα και απλά να ετοιμάσετε αυτό το χαρακτηριστικό ιαπωνικό ρύζι και να το συνδυάσετε με πίκλες, φρέσκα κρεμμυδάκια, φύκια νόρι ή νιφάδες κατσουομπούσι. Είναι πολύ νόστιμο και απολαυστικό, αξίζει να το δοκιμάσετε!

Υλικά που θα χρειαστείτε:

300 γραμμάρια ρύζι σούσι
200 ml ζωμός ντάσι (προαιρετικά)
1 κουταλιά της σούπας κρασί μιρίν
πίκλες, φύκια nori, νιφάδες αποξηραμένου τόνου (κατσουομπούσι), φρέσκα κρεμμυδάκια σε φέτες, για σερβίρισμα (προαιρετικά)

Εκτέλεση της συνταγής:

Βήμα 1
Το ξέπλυμα και το μούλιασμα του ρυζιού σας είναι το κλειδί για την επίτευξη της τέλειας υφής. Μετρήστε το ρύζι σε ένα μπολ, καλύψτε με κρύο νερό και μετά κάντε μασάζ με τα δάχτυλά σας στους κόκκους του ρυζιού – το νερό θα γίνει θολό. Στραγγίζουμε και ξεπλένουμε ξανά με φρέσκο νερό. Επαναλάβετε άλλες πέντε φορές μέχρι το νερό να παραμείνει καθαρό.

Βήμα 2
Ρίξτε το ξεπλυμένο ρύζι σε μια κατσαρόλα με 400 ml νερό ή 200 ml ζωμό ντάσι και 200 ml νερό, αφήστε το να βράσει, στη συνέχεια χαμηλώστε τη φωτιά, κλείστε την κατσαρόλα με ένα καπάκι και μαγειρέψτε για 15 λεπτά. Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε να καθίσει για άλλα 15 λεπτά και μετά ρίχνουμε μέσα το κρασί mirin. Βγάλτε το καπάκι και ανακατέψτε καλά. Σερβίρετε με οποιαδήποτε ή όλες τις προαιρετικές επικαλύψεις.

Καλή όρεξη!

Comments are closed.

Don't Miss! random posts ..